Společnost INCOMA Research začala ve spolupráci s GfK Slovakia od května 2006 měřit penetrace letáků maloobchodních řetězců kromě České republiky také na Slovensku a rozšířila tím stávající monitoring.
Měření penetrace letáků bude probíhat v rámci panelu domácností GfK Consumer Tracking, kontinuálního průzkumu trhu rychloobrátkového zboží. GfK Consumer Tracking monitoruje nákupy slovenských domácností na reprezentativním vzorku 1500 domácností prostřednictvím jejich denních záznamů v nákupních denících. Na základě takto získaných údajů poskytuje GfK Consumer Tracking ucelený pohled na spotřebitele, slovenský trh rychloobrátkového zboží a obchodní sítě.
Rozšíření monitoringu letáků o jejich penetrace v domácnostech nabídne klientům možnost porovnat vnímání a akceptaci jednotlivých letáků hospodyněmi, kterým jsou určeny.
Společnost INCOMA Research již od roku 1998 monitoruje veškeré letáky vydávané obchodními řetězci. Sledovány jsou letáky, které jsou distribuovány do domácností, ale i letáky, které jsou k dispozici pouze v prodejnách. Každý měsíc je zaznamenáno cca 350 letáků a 35 000 výrobků. Kromě České republiky a Slovenska jsou v rámci projektu Leaflet Monitor monitorovány letáky v Maďarsku, Polsku, Rumunsku, Chorvatsku, Slovinsku a Bulharsku.
– red –