E-business

SAS získal technologie pro sledování chování zákazníků v reálném čase

SAS Institute, lídr v oblasti business intelligence, oznámil akvizici vybraných technologií společnosti Verbind, vedoucího dodavatele softwaru pro sledování chování zákazníků v reálném čase a spouštění událostí. SAS bude integrovat tyto technologie do svého řešení pro řízení interakcí (SAS Interaction Management), což umožní organizacím v reálném čase určovat, jaké změny v chování zákazníků jsou významné, a napříč různými obchodními kanály zjistit, kdy tyto změny nastanou.

SAS Interaction Management umožňuje organizacím včas reagovat na změny v chování jejich zákazníků a oslovovat individuální klienty s nejvhodnějšími sděleními prostřednictvím nejúčinnějších kanálů. Díky tomu mohou firmy lépe využívat možností dodatečného či křížového prodeje nebo například předcházet oslabování zájmu zákazníků.

Spouštění událostí na základě transakcí a času je standardní funkcí řešení SAS Marketing Automation. Spouštěče událostí (triggers) pracují s jakoukoli kombinací databází, což je odlišuje od ostatních proprietárních produktů na trhu, které jsou schopny pracovat pouze s jednou konkrétní databází. Nová verze řešení SAS Interaction Management rozšiřuje tuto možnost prostřednictvím individualizovaného sledování chování zákazníků v čase, čímž umožňuje ještě hlubší porozumění individuálního chování s cílem dosáhnout úspěšnější interakce se zákazníky. “Rozšířením řešení pro řízení interakcí posouvá SAS analytické CRM na novou, ještě sofistikovanější úroveň,” řekl Dr. Jim Goodnight, prezident a výkonný ředitel (CEO) společnosti SAS. “Nejen, že dodáváme zákaznickou inteligenci světové úrovně, která je již déle než čtvrtstoletí charakteristická pro značku SAS, ale také poskytujeme robustní prostředí, které umožňuje organizacím využívat tyto informace v reálném čase k posílení efektivního rozhodování v rámci své firmy.“

“SAS Interaction Management využívá analýzy v reálném čase pro všechny vstupní i výstupní interakce zákazníků, což umožňuje organizacím vést dialog se svými zákazníky v reálném čase a prostřednictvím různých kanálů,” řekl Jim Davis, viceprezident a marketingový ředitel SASu. “To je obrovská výhoda pro firmy, které investovaly značné prostředky do svých provozních CRM a front-office systémů, ale stále potřebují využít tyto znalosti v reálném čase k přizpůsobení individuální zákaznické zkušenosti. Naším posláním je zvyšovat ziskovost zákazníků a akvizice technologií od společnosti Verbind tento cíl podporuje.”

Akvizice vybraných technologií firmy Verbind společností SAS je vyústěním předchozí úspěšné spolupráce těchto dvou firem.

Zdroj: SAP Institute

Čtěte také