Služby

Ness spouští internetové bankovnictví

Ness Technologies oznámil úspěšné nasazení internetového bankovnictví v bance Waldviertler Sparkasse von 1842 AG. Po dokončení migrace bude moderní eBanking aktivně využívat asi polovina z více než 20 000 zákazníků banky.

Waldvieltler Sparkasse (WSPK) je první bankou, v níž Ness nasadil své řešení internetového bankovnictví, určené pro menší a střední finanční ústavy. Systém nabízí dva komunikační kanály – internetové bankovnictví (poskytované WSPK pod obchodním názvem „Internetbanking“) a home banking (tzv. „tlustý klient“), umožňující i práci offline.

Řešení internetového bankovnictví je dalším projektem v rámci dlouhodobé strategické spolupráce Waldviertler Sparkasse von 1842 AG s českou pobočkou Ness Technologies, která trvá už od roku 2003 a v polovině loňského roku byla prodloužena na dalších pět let. Zahrnuje mj. komplexní outsourcing celého IT útvaru banky včetně provozu a rozvoje hlavního bankovního systému Symbols.

„Jsme velmi rádi, že reakce našich klientů potvrzují velmi pozitivní přijetí nového elektronického bankovnictví. Jedná se o moderní systém, který našim klientům přináší maximální komfort a dostupnost všech potřebných služeb a informací při splnění vysokých bezpečnostních standardů,“ říká Roman Šimků, projektový manažer WSPK.

Ness řešení splňuje veškeré bezpečností standardy a přístup do aplikace je umožněn pouze uživateli bankovnictví, který si musí vybrat jeden z identifikačních prostředků: SMS klíč jako jednorázový bezpečnostní prvek předaný na mobilní telefon klienta, nebo čipovou kartu jako úložiště elektronického certifikátu uživatele.

„Naše nové řešení internetového bankovnictví, je navržené tak, aby středním a menším bankám umožnilo nabídnout jejich zákazníkům stejné možnosti jako velké banky. Toto řešení, založené na systémech J2EE, AJAX, WebServices a Oracle, zajišťuje klientům nepřetržitý přístup k penězům, pohodlnou obsluhu účtu a samozřejmě zabezpečení na nejvyšších dostupných standardech,“ říká Rostislav Haufer, senior manažer společnosti Ness a dodává:„Samozřejmostí je přístup ke službám jako jsou jednorázové, trvalé a hromadné příkazy, inkasa, SIPO, zahraniční operace, spolupráce s účetním software či odesílání notifikačních SMS a emailů. Do budoucna zvažujeme i možnost rozšíření systému na plnohodnotný bankovní frontend či doplnění o kanál mobilního bankovnictví.“

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!