Tullamore D.E.W., jedna ze značek irské whiskey, které nejrychleji získávají oblibu, zveřejnila nejnovější kapitolu ve své reklamní kampani Irish True.
Nová televizní reklama Sklenička na rozloučenou se točila v Hollywoodu – v irském hrabství Wicklow.
Je to deštěm promočená vesnička, na hony vzdálená pozlátku svého kalifornského jmenovce. Setkáváme se v ní se skupinkou mladých mužů, kteří navozují irskou atmosféru: nejlepší přátelé stoupající v dešti krajinou, která je odrazem starých dobrých časů. Vyloví lahev Tullamore D.E.W., aby připili jednomu z nich, o kterém se domníváme, že opustil tento svět. V podstatě ano, ale v jiném smyslu, než jak to nejprve vyzní.
Ředitel globální propagace značky Tullamore D.E.W. Shane Hoyne spolupracoval na produkci tohoto krátkého filmu s newyorskou agenturou Opperman Weiss a režisérem Laurencem Dunmorem ze společnosti RSA Films Ridleyho Scotta. Hoyne k této nejnovější reklamě poznamenal: „Tullamore D.E.W. je jednou ze značek irské whiskey nejrychleji nabývajících na oblíbenosti, od Bostonu po Berlín, ale my nikdy nezapomínáme na naše kořeny. Irish True znamená autentickou irskou povahu přesvědčivého optimizmu, s písní v srdci na cestě při zdolávání všech překážek i užívání radostí, které život přináší.“
Nový televizní spot je součástí celosvětové kampaně, která zahrnuje televize, tisk i digitální média. Jeho adresa je : https://www.youtube.com/watch?v=wxm6e6NN1ug&feature=youtu.be