Televizní reklama piva značky Březňák staví své klíčové sdělení na hodnotách a tradici jako benefitu nejen značky, ale i lidského života.
To platí jak pro partnerské vztahy, které jsou komunikovány v rámci spotu, tak i pro pivo z Velkého Března, kde se po léta vyrábí tradiční neměnnou technologií. Nová TV reklama Březňáku poběží s malými přestávkami až do začátku dubna a to na kanálech Nova, Nova Cinema, Nova Sport, Prima COOL, Prima ZOOM a Fanda.
„Reklama má oslovit především svou cílovou skupinu, tedy starší a konzervativnější lidi, kteří si nepotrpí na výdobytky moderní společnosti, zato jsou hrdí na své kořeny, rodinu a původ,“ přiblížil spot manažer značky Březňák Jakub Marek. Každý den dnešní uspěchané doby s sebou přináší změny a existence původních hodnot a tradic je pro nás o to důležitější. Doba se mění, Březňák ne.
Televizní reklama bude doprovázena celonárodní outdoorovou kampaní, která poběží v únoru na billboardech a na venkovních reklamních nosičích po celé ČR. V kampani se pak Březňák hodlá zaměřit především na samotné pivo a na příběh pivovaru Velké Březno, kde se toto pivo dodnes vyrábí léty prověřenou technologií.