Marketing

Ocenění TOP In-store realizace měsíce srpna 2018 získala kampaň Jednopaletové vystavení Kofola

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc srpen 2018 se vítězem stala realizace Jednopaletové vystavení Kofola.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala u porotců s velkým náskokem kampaň Jednopaletové vystavení Kofola, která v řetězcích Globus, Ahold a Hruška za POS materiály použila jednopaletové oboustranné vystavení z kartonu s vrstvenými 3D prvky. Zadavatelem realizace byla společnost Kofola, a.s., kreativní agenturou a realizátorem společnost DAGO, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,07 bodů z maxima 10 bodů, přičemž vyhrála o plných 0,8 bodu. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala realizace ohodnocení 8,2. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 8,0 bodu.

„Jednoduché, poutavé a odpovídá celkové marketingové komunikaci značky,“ hodnotí Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS).
„Nevypadá to vůbec špatně a celkově to dokáže oživit prodejní plochu a přilákat cílovou skupinu zákazníků,“ říká Václav Koukolíček, ze společnosti TESCO Stores ČR.
„Kreativní, hravé, efektní,“ hodnotí stručně, ale výstižně Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories.
„Provázání na zbytek kampaně, viditelnost, netradičnost, vysoký stop efekt,“ vyjmenovává Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Prostě samá plus.“

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!