Hotelový řetězec OREA HOTELS nastoupil cestu ke změně. Pod novým vedením generální ředitelky Vladany Horákové se začíná tento projekt hotelového řetězce razantně měnit. Zásadní změnou projde logotyp, který ve spojení 3 prstenců nově vyjadřuje krédo řetězce – pevné spojení 3 klíčových pilířů úspěchu: hosté, zaměstnanci a investoři.
Podle Horákové je nejvyšší čas oprostit řetězec OREA od minulosti a nastoupit cestu změn vedoucích k orientaci na zákazníka, vzdělávání zaměstnanců a nových investičních příležitostí, vedoucích k rozvoji, akvizicím a růstu celého řetězce.
Další změnou je i aktualizace názvu, který nově zní OREA HOTELS & RESORTS. „Náš řetězec nenabízí jen standardní ubytování, ale komplexní nabídku zábavy, sportu, odpočinku a relaxace,“ říká Horáková. OREA hotely v Krkonoších, Vysočině a Šumavě plným právem zasluhují název RESORT, neboť nabízí rodinnou zábavu, animační programy a kvalitně vybavená wellness centra.