Renault začíná rok velkou reklamní kampaní založenou na francouzské výjimečnosti, kterou vyvinul Publicis Prague pro Českou republiku, Slovensko, Maďarsko, Polsko a Pobaltí. Pražskému Publicisu se podařilo na podzim uspět v tendru mezi ostatními Publicis agenturami. Kampaň zahrnuje televizní spoty, tiskové materiály, internet i rádio. První epizoda této francouzské ságy začíná v ČR představením nového Renaultu Mégane s faceliftem představující novou identitu značky.
„Naposledy jsem měl možnost dělat image nového vozu, když jsme uváděli na trh druhou generaci Škody Octavia a Škody Roomster. To se psal rok 2004! Upřímně, nepředpokládal jsem, že by se to dalo v českých poměrech ještě někdy zopakovat,“ říká Jakub Hanzlíček, kreativní ředitel Publicis Prague.
Hlavním cílem kampaně bylo zvýraznit francouzský původ značky Renault (French Excellence) s důrazem na její kvalitu a image. Příběh propojuje známé francouzské osobnosti s vlastnostmi moderních vozů Renault. Vše v prostředí designové galerie.
„Klient nám umožnil vybrat kvalitního režiséra (Andy Clarke/USA), zvolit mimořádné obsazení (D, CZ) i komponovanou hudbu (GB). O produkci se staral Filmservice a printy fotil Goran Tačevski.“
„Z výsledku mám opravdovou radost. Povedlo se to udělat tak, jak jsme chtěli. Teď už zbývá jen jediné, aby byla kampaň dobře vnímána ve všech zemích a auta se dobře prodávala. Osobně jim to moc přeju,“ říká Jakub Hanzlíček.