Proboston Creative dlouhodobě spolupracuje se svými klienty na různých digitálních kampaních. Aby firma zlepšila kvalitu a svoji expertízu, rozhodla se vytvořit a rozšířit nové teamy, které se budou věnovat konkrétním tématům a projektům.
Jedním ze subbrandů agentury je divize Promails. Díky rozšíření hardwaru, zlepšení softwaru a díky zkušenostem teamu je možno rozeslat statisíce emailů denně. Systém je natolik flexibilní, že je schopen rozeslat až 30 miliónů emailů měsíčně. K tomu patří i zpětné analýzy, strategie kampaní a další služby. Promails využívají stávající klienti Probostonu, ale společnost samozřejmě chce nabídnout svoje služby a zkušenosti novým klientům i síťovým agenturám.
Dalším specializovaným teamem je Promobily, který se zaměřuje na vývoj mobilních aplikací a mobilního contentu. Díky spolupráci jednotlivých teamů lze vytvořit např. skvělý web, který bude obsahovat prvky pouze pro mobilní zařízení, interaktivní výlohy ovládané mobilem/tabletem.
S novými divizemi se Proboston minulý měsíc i rebrandoval. Nové logo Proboston Creative má více zdůrazňovat kreativitu, styl a hravost. Předpona PRO spojuje všechny divize Proboston Creative ProMails i ProMobily. Těmito značkami chce firma ukázat svoje kompetence, dovednosti a sílu agentury.