Reklama

Rajec spouští letní bylinkovou kampaň

Značka Rajec je již dlouhodobě věrná jednotnému konceptu spojení s přírodou a lesními obyvateli Rajecké doliny. Ani v aktuální letní kampani podporující portfolio Rajec Bylinka tomu nebude jinak, ale místo denních záběrů ze života zvířat se přesuneme do kouzelné atmosféry noční přírody Rajecké doliny.

Průvodcem po světě rajeckých bylinek bude poprvé světluška.

„Subbrand Rajec Bylinka jsme se rozhodli nadlinkově podpořit po více než šesti letech. Aktuální komunikační koncept navazuje na jarní kampaň – a zatímco v případě pramenité vody nás krásami Rajecké doliny doprovázel medvěd, světem a kouzly bylinek nás tentokrát provedou světlušky,“ říká Pavol Chalupka, Senior Brand Manager značky Rajec.

Za přípravou TV spotu stojí agentura Kaspen/Jung von Matt, která kromě hlavní hrdinky příběhu – světlušky – přišla i s nápadem zasadit příběh do noční atmosféry. „Podle pověr právě v noci bylinky odhalují svá kouzla,“ dodává Pavol Chalupka. Za kouzelnou atmosférou letního TV spotu se skrývá rukopis režisérky Jasminy Blaževič, pro kterou to představuje již opakovanou spolupráci na kampaních pro Rajec.

Rajec_BYLINKA_Plakat_A3-CZ

Během nočního spánku zvířat z Rajecké doliny dohlížejí na přírodní poklady kouzelné světlušky. V rámci televizního spotu postupně představují oblíbené bylinky jako mateřídoušku či pampelišku. Na závěr odhalí i letošní novinku z portfolia ochucených pramenitých vod, Rajec Bylinka Bezový květ. Protože soulad pramenité vody s oblíbenými českými bylinkami – to je to pravé kouzlo patentované přírodou.

Kampaň bude v českých televizích nasazena od 20. července 2015. Podpořena bude aktivitami v digitálním prostoru a také aktivací v místech prodeje. Nová příchuť Rajec Bylinka Bezový květ je dostupná v obchodech ve formátech 0,75l a 1,5l PET.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!