Marketingové noviny.cz
  • Marketing mix
    • Teorie marketingu
    • Komunikace
    • Marketing
    • Výzkum trhu
    • Management
    • Prodej
    • CRM
    • Knihy
    • E-business
    • Branding
    • Internet
    • Public relations
    • Diskuse
    • Ze zahraničí
  • Firemní zprávy
    • ICT
    • Obchod
    • Průmysl
    • Služby
    • Finance
    • Reklama
    • On-line
    • Média

prev next
Marketing

Reklama v segmentu muzeí a galerií

6.6.2023

Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v období duben 2022 – duben 2023 v segmentu muzeí a galerií. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce

Email, RSS Follow

 Další články:

Podle globální studie agentury ZenithOptimedia budou nové technologie více zapojovat spotřebitele zážitkovou formou Neuromarketingoví odborníci míří do Brna 10 trendů digitálního marketingu pro rok 2018 Plného potenciálu AI využívá jen zlomek společností, zjistil výzkum Accenture

Čtěte také

marketing Ferrero rozšiřuje dostupnost svých prémiových tabulkových čokolád
marketing Amundsen přináší na trh novou letní edici vodky
marketing STOCK Plzeň-Božkov uvádí na trh další tři novinky
marketing Kinley přichází s novou vizuální identitou i chutí
marketing Primark uvádí na trh svou první cirkulární kolekci

Nejčtenější
  • Ferrero rozšiřuje dostupnost svých prémiových tabulkových čokolád
  • Košík v nové reklamní kampani apeluje na rodiče
  • Jak pomáhá umělá inteligence v e-commerce a segmentu módy
  • Billa se svou sběratelskou soutěží vstupuje do světa gamingu
  • Ler Studio: Trendy ve webdesignu pro rok 2023
  • Nové scénky z BAUHAUSU: Nešikovný manžel Vojta Kotek se loučí se slzami v očích
Kreativní nápady
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá
www.climastyl.cz!
Rodinné finance
Spoření na penzi v novém kabátě
  • O nás
  • Marketing mix
  • Firemní zprávy
  • Spolupráce
  • Inzerce
  • Partneři
  • Kontakt

Marketingové noviny © Helena Kopecká 2001-2023 ISSN 1213-9211