Spousta firem využívá reklamní předměty k vylepšování své image. Jednou z nich je stavební a developerská skupina Skanska, která nedávno se specializovanou společností Silic Média podepsala dvouletý kontrakt na výrobu a distribuci reklamních předmětů pro Českou republiku i Slovensko.
Skupina Skanska si dlouhodobě buduje image společensky odpovědné firmy, které záleží na udržitelném rozvoji a životním prostředí. Svůj pozitivní obraz v očích veřejnosti podporuje marketingovými aktivitami zaměřenými na vzdělávání vlastních zaměstnanců v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP). Pro veřejnost pak Skanska pořádá osvětové semináře zaměřené na bezpečnost v domácnostech, první pomoc nebo ochranu životního prostředí. V rámci těchto aktivit využívá Skanska pro podporu své značky zejména reklamní předměty z kategorie reflexních a bezpečnostních prvků.
Reflexní prvky – reklamní předměty, které chrání
Skanska každoročně pořádá například Týden bezpečnosti, což je akce zaměřená na školení zaměstnanců v oblasti BOZP, ale také na vzdělávání veřejnosti. V letošním roce byla tato akce doplněna seminářem o první pomoci pro veřejnost, který se uskutečnil 27. 4. 2016 v Plzni. Lidé si mohli z akce odnést samonavíjecí reflexní náramek či reflexní přívěsek na klíče. Skanska během týdne bezpečnosti v místě vybraných stavenišť také připravila setkání s dětmi ze základních škol. Děti při prohlídce dostaly reflexní vesty a helmy s logem Skanska. Reflexní prvky jako reklamní dárek využívá Skanska již několik let a zasazuje se tak o bezpečnost lidí a zároveň se jí díky tomu daří budovat pověst společensky odpovědné firmy.
Reklamní reflexní předměty s logem Skanska od výrobce Silic Média.
Reklamní předměty v souladu s ekologií
Stavební skupina Skanska si uvědomuje dopad své činnosti na životní prostředí, proto se kromě bezpečnostních aktivit věnuje také ekologickým iniciativám. Při výběru reklamních předmětů se zaměřuje především na funkční produkty, které jsou v souladu s politikou bezpečnosti a ochrany životního prostředí. S ohledem na ekologické hodnoty upřednostňuje Skanska výrobky z recyklovaných a recyklovatelných materiálů, které jsou šetrné k přírodě. Mezi takové například patří papírové tašky, nebo speciální propisky, které jsou zcela biologicky rozložitelné v přírodě.
Reklamní EKO předměty s logem Skanska od výrobce Silic Média.
Nový partner skupiny Skanska, společnost Silic Média také prosazuje zásady společenské odpovědnosti firem, a proto do své nabídky propagačních produktů zařazuje množství ekologicky šetrných výrobků. „V dnešní době se firmy nemusí omezovat na standardní reklamní dárky. Svým klientům nabízíme téměř neomezené možnosti zakázkové výroby. Umíme vyrobit reklamní předměty z různých přírodních materiálů, které nijak neškodí životnímu prostředí.“ uvádí Miroslav Semerád, jednatel společnosti Silic Média. Na webu této společnosti www.silicmedia.cz lze vybírat z opravdu široké nabídky, která uspokojí i ty nejnáročnější klienty.