On-line

Skypicker.com se chce stát světovou jedničkou v prodeji nízkonákladových letů

Skypicker.com, vyhledávač letenek  nízkonákladových leteckých společností,  má nového  investora, Touzimsky Airlines, s.r.o.

Před dvěma měsíci ohlásil Skypicker.com příchod nového investora – společnost Touzimsky Airlines, s.r.o., která do Skypickeru.com vložila investici v řádu desítek milionů korun a má dopomoci tomu, aby se projekt stal do dvou let světovou jedničkou na trhu nízkonákladových letů. Záhy následovala akvizice společnosti WhichAirline.com, resp. Aletenky.cz, které se pohybují na trhu vyhledávání letenek od roku 2010 a patří mezi zavedené značky.

Akvizicí se Skypicker.com stal provozovatelem dalších tří významných webů zaměřujících se na online prodej levných letenek: WhichAirline.com, Aletenky.cz a blog Akcniletenky.cz. Ruku v ruce s koupí nových značek plánuje Skypicker.com sjednotit obchodní model akvizovaných společností. Po implementaci prodejního modelu používaného Skypickerem.com budou noví členové skupiny prodávat letenky zákazníkům napřímo bez přesměrování návštěvníků na weby nízkonákladových aerolinek. To by mělo vést ke zvýšení obratu i marže z prodané letenky.

Skypicker.com by chtěl svými současnými aktivitami posílit své postavení na trhu, úspěšně konkurovat společnostem jako je Asiana či Student Agency, a do dvou let se stát světovou jedničkou v prodeji nízkonákladových letů.

Hlavní výhody Skypickeru
Skypicker.com šetří svým uživatelům peníze i čas tím, že nemusí složitě vyhledávat a srovnávat lety na stránkách jednotlivých nízkonákladových leteckých společností. Systém také nabízí absolutní volnost ve vyhledávání: jeho uživateli např. stačí vědět, že chce, nebo prostě jen má chuť, NĚKDY NĚKAM letět. Uživatelské rozhraní umožňuje zvolit libovolné město nebo stát a nabídne hned několik možností, kdy a kam letět za co nejméně peněz.

Další výhodou je zákaznický servis, který společnost poskytuje – řadí se do něj například zajištění jiného letu v případě, že spoje kvůli zpoždění nenavazují, automatické vyřízení on-line odbavení, či zastoupení zákazníka v případě zpoždění letu. Unikátní je také grafické zpracování interaktivního vyhledávání letů na internetových stránkách Skypickeru.com.

Služby Skypicker.com lze využívat prostřednictvím webového prohlížeče nebo s pomocí mobilních aplikací. Zákaznický servis je aktivní také přes online chat přímo na webové stránce vyhledávače www.skypicker.com, v případě e-mailu dostane zákazník odpověď nejpozději do 24 hodin od jeho odeslání.

Čtěte také