Reklama

Sodexo spouští kampaň na nový produkt

Společnost Sodexo Benefity uvádí na trh novou kartu Multi Pass CARD, která spojuje elektronickou stravenku Gastro Pass CARD a kartu na volnočasové benefity Flexi Pass CARD.

Nový produkt podpoří kampaní To nejlepší z práce, která poběží od května na speciální microsite, v online a offline médiích i na OOH formátech.

Nová karta Multi Pass CARD je první kartou na trhu benefitů, která nahrazuje stravenky a zároveň poukázky na volný čas. Spojuje tak dva produkty společnosti Sodexo – Gastro Pass CARD a Flexi Pass CARD. Uvedení nového produktu bude Sodexo komunikovat kampaní To nejlepší z práce, kterou připravila agentura Brainz. „Pozvání do tendru na integrovanou komunikaci společnosti Sodexo jsme s radostí přijali, předtím jsme spolupracovali převážně na digitálních aktivitách, takže jsme je dobře znali. Sodexo si nakonec vybralo ten nejodvážnější koncept, z čehož jsme byli nadšení,“ říká Štěpán Kleník z agentury Brainz. Kampaň propojuje originálním způsobem svět práce se světem benefitů, představuje různé situace v pracovním prostředí a ukazuje, že pracovní tým spolu může trávit i obědy nebo volný čas. Součástí kampaně bude web tonejlepsizprace.cz, kde budou kromě umístění zmíněných fotografií představeny vlastnosti karty Multi Pass CARD.

„Kampaní cílíme na stávající zákazníky, které chceme seznámit s novou možností čerpání benefitů. Cílem je ukázat, že i v práci se člověk může odreagovat, díky dobrému jídlu, sportu nebo třeba kultuře. Chceme upozornit na různé typy benefitů, které zaměstnavatel může nabízet, a na jednoduchost jejich čerpání,“ komentuje kampaň marketingový ředitel společnosti Sodexo Benefity, Štěpán Tůma. Kampaň To nejlepší bude nejvíce vidět v květnu a v červnu, druhá část kampaně se pak objeví na podzim. Kromě microsite Sodexo využije online i offline inzerci a venkovní nosiče reklamy, důležitou roli budou hrát i sociální sítě.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!