Společnost Lenovo představila ke konci léta novou kampaň zaměřenou na produkty řady Lenovo YOGA. Dříve se pojem Yoga asocioval hlavně se slovem konvertibilní, kdy bylo možné displej otočit o 360° a poté držet přístroj jako knihu, či mít jako tablet.
Lenovo YOGA se nyní profiluje jako prémiová značka, jak je již znát z modelů Lenovo Yoga 9 s koženým povrchem, nebo Lenovo Yoga Slim 7, která je také v ikonické barvě orchid. Tato kampaň si klade za cíl zdůraznit, že se Yoga řadí právě do prémiového prostředí. Nově sem teď míří také tablety, a to konkrétně modely Lenovo Yoga Tab 11 a Lenovo Yoga Tab 13, které jsou vybaveny stojánky a možnost jejich použití je tak ještě širší. Oba tyto tablety podporují stylus a mají 2K displej. Yoga tab 13 má navíc možnost připojení přes micro HDMI, a tak je možné ji využít i jako externí monitor.
Lenovo YOGA kampaň byla oficiálně zahájena 26. srpna akcí, která se konala na Rašínově nábřeží a nesla název Lenovo late summer party. Společnost Lenovo zde představila své nové ambasadory, kterými se stala módní influencerka Jana Janatá @lovefashionjana, umělec Josef Rataj @ratajart, tatérka Týna Nezbeda @tynanezbeda, stylista a kuchař Pavel Berky @berkyoficial a zpěvák Milan Peroutka @milanperoutka. Jedná se o první větší spolupráci s influencery se zaměřením na segment Lenovo YOGA. Kampaň poběží skrze sociální média, digitální marketing, venkovní reklamu a na starost ji má Kateřina Bryndová, která se k marketingovému týmu Lenovo přidala v květnu.
Na akci byly vystaveny kromě tabletů také notebooky Lenovo Yoga 9, Lenovo Yoga Slim 7 nebo Lenovo Duet 7. Mezi produkty bylo možné vidět i první potetovaný notebook Týnou Nezbedou a první posprejovaný notebook Josefem Ratajem.