Reklama

Značka Brit spouští televizní kampaň

Český výrobce krmiv pro domácí mazlíčky značky Brit, společnost VAFO PRAHA, spouští televizní kampaň. Ta tentokrát bude promovat prodejní akci na krmivo pro psy Brit Care 7 / 12 kg + barel na granule zdarma a krmivo pro kočky Brit Care Cat 2 kg + dóza na krmivo zdarma.

Stylový zásobník dostanou zákazníci kamenných i internetových obchodů. Reklamní kampaň je naplánovaná od 15. února do 15. března 2016.

Třicetivteřinový reklamní spot vznikl ve spolupráci s freelancery Petrem Hanouskem (kreativa, režie), Janem Truhlářem (kamera, režie), Jiřím Mackem (produkce) a s mediální agenturou CapePoint. Od poloviny února do poloviny března jej budou vysílat kanály České televize, FTV Prima, TV Barrandov a vybrané stanice zastupované Atmedia Czech. Zároveň společnost vsází na podporu kampaně na sociálních sítích Facebook a YouTube.

brit_kampan

Marketingový ředitel VAFO PRAHA Martin Šámal dodává: „Podzimní produktová kampaň v duchu komunikační hymny firmy, songu Happy Together, měla velký úspěch. Proto jsme se rozhodli tímto způsobem zviditelnit i prodejní akci, v rámci které milovníci domácích mazlíčků ke krmivu Brit Care a Brit Care Cat získají stylový barel, respektive dózu zdarma.“

Čtěte také