Reklama

Zuno si v nové kampani dělá legraci z reklamních klišé

Banka Zuno si v nové kampani propagující snížení úrokové sazby na 4,9 % ročně opět střílí z reklamních klišé. Z původního reklamního spotu banky běžícího na retro televizi se v novém spotu vynoří stejný herec a promluví o pocitech, které jsou mnohdy s reklamou spojené.

„Vím, co si myslíte, že jsou to jen reklamní kecy. Nej sem, nej tam. Ale realita je pak jiná. Proto máme důkaz, že refinancování v Zuno je stále nej,“ hlásí herec ve spotu.

Záměrem kampaně je divákovi dokázat, že některé nabídky opravdu dávají smysl a nemají žádná skrytá ale. A právě nyní Zuno jako první banka přichází s nejnižším úrokem 4,9 % ročně pro spotřebitelské půjčky a jejich refinancování.

zuno_4,9

„Nový spot Zuno pokračuje v dosavadním konceptu reklam se čtyřmi známými herci. Cílem je ukázat výhodnou úrokovou sazbu na refinancování úvěrů bez skrytých podmínek. Snížení úroků bude banka promovat i v dosavadních spotech zaměřených na půjčky,“ potvrzuje PR and Marketing Communication Supervisor v Zuno Zuzana Nemčeková.
Zvýhodněný úrok Zuno propaguje v  kampani, která právě startuje a poběží po celý rok střídavě s kampaní k půjčce. Vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Její součástí budou spoty na TV Nova a TV Prima podpořené bannery, PPC a Facebookem.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!