Česko-slovenská sales promotion agentura Sales House s.r.o. navázala na velmi úspěšnou spolupráci se svým klientem Coca-Cola a obhájila vítězství ve výběrovém řízení na úplný outsourcing obchodních služeb moderního trhu napříč celým česko-slovenským regionem.
Spolupráce Sales House a Coca-Cola se datuje již od roku 2007 na projektu merchandising a v květnu 2013 došlo k významnému rozšíření kompetencí agentury a komplexnějšímu řešení prostřednictvím interní regionální struktury agentury. V březnu 2015 agentura Sales House obhájila pozici vítěze tendru a profesionálního partnera.
Tento projekt je jedním z funkčních kroků, který vede k zefektivňování prodejních týmů a návazných aktivit v dané oblasti na moderní trhu. Cílem projektu je skrze interní agenturní strukturu pečovat o klienty nadnárodních řetězců, budovat vztahy, posilovat obchodní úlohy, udržovat a rozšiřovat stávající obchodní pozice a komplexně řešit logistiku podpůrných POSM.