Marketing

Cool rozšířil řadu oblíbených pivních mixů

Společnost Pivovary Staropramen rozšiřuje svou nabídku pivních mixů značky Cool. Novým přírůstkem nealkoholické řady je příchuť Jablko a hruška. Varianty bez alkoholu v posledních letech táhnou prodeje celé kategorie, jejíž objem díky nim v minulém roce vzrostl o téměř 34 %.

Pivní mixy Cool mají od letošního května zbrusu nový design, který lépe odlišuje alko a nealko verze. Uvedení produktu na trh a změnu designu doprovází rozmanitá marketingová kampaň.

Značka Cool patří v segmentu pivních mixů k nejvyhledávanějším a před začátkem letošní sezony prošla redesignem. „Snažili jsme se, aby nové obaly působily svěžím dojmem a byly lépe rozlišitelné. Zvolili jsme originální akvarelové kresby ovoce, které jsme vytvořili značce COOL na míru se studiem Stojkov. Nové bílé plechovky jsou opatřeny modrým písmem, které i nadále reprezentuje naši nealko řadu. Stříbrným plechovkám s alkoholickými variantami naopak dominuje písmo zelené, doplněné o akvarelové ovoce a vektorovou kresbu chmele,“ popisuje změny manažerka značky Cool Zuzana Cieciotková. Inovovaný design doplňuje změna vizibility na všech reklamních materiálech a nová komunikační kampaň.

Uvedení na trh celé redesignové řady a nové příchutě Jablko a hruška doprovází marketingová kampaň zaměřená na nealko portfolio, pod taktovkou kreativní agentury Ogilvy a mediální agentury Universal Mc Cann. „Od poloviny června běží TV kampaň na stanicích Primy. V rámci kampaně využíváme on-line bannery i videa, nechybí ani komunikace na sociálních sítích. Připravena je také in-store prezentace ve formě ochutnávek doprovázená novou vizibilitou značky a rozšířili jsme také spolupráci v rámci e-commerce. V neposlední řadě probíhá aktivace konzumentů na partnerských eventech, například na festivalu Mezi ploty, Avon pochodu nebo Rock for People,“ přibližuje na závěr propagační aktivity Zuzana Cieciotková.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!