Společnost Pivovary Staropramen rozšiřuje svou nabídku pivních mixů značky Cool. Novým přírůstkem nealkoholické řady je příchuť Jablko a hruška. Varianty bez alkoholu v posledních letech táhnou prodeje celé kategorie, jejíž objem díky nim v minulém roce vzrostl o téměř 34 %.
Pivní mixy Cool mají od letošního května zbrusu nový design, který lépe odlišuje alko a nealko verze. Uvedení produktu na trh a změnu designu doprovází rozmanitá marketingová kampaň.
Značka Cool patří v segmentu pivních mixů k nejvyhledávanějším a před začátkem letošní sezony prošla redesignem. „Snažili jsme se, aby nové obaly působily svěžím dojmem a byly lépe rozlišitelné. Zvolili jsme originální akvarelové kresby ovoce, které jsme vytvořili značce COOL na míru se studiem Stojkov. Nové bílé plechovky jsou opatřeny modrým písmem, které i nadále reprezentuje naši nealko řadu. Stříbrným plechovkám s alkoholickými variantami naopak dominuje písmo zelené, doplněné o akvarelové ovoce a vektorovou kresbu chmele,“ popisuje změny manažerka značky Cool Zuzana Cieciotková. Inovovaný design doplňuje změna vizibility na všech reklamních materiálech a nová komunikační kampaň.
Uvedení na trh celé redesignové řady a nové příchutě Jablko a hruška doprovází marketingová kampaň zaměřená na nealko portfolio, pod taktovkou kreativní agentury Ogilvy a mediální agentury Universal Mc Cann. „Od poloviny června běží TV kampaň na stanicích Primy. V rámci kampaně využíváme on-line bannery i videa, nechybí ani komunikace na sociálních sítích. Připravena je také in-store prezentace ve formě ochutnávek doprovázená novou vizibilitou značky a rozšířili jsme také spolupráci v rámci e-commerce. V neposlední řadě probíhá aktivace konzumentů na partnerských eventech, například na festivalu Mezi ploty, Avon pochodu nebo Rock for People,“ přibližuje na závěr propagační aktivity Zuzana Cieciotková.