Česká podnikatelská pojišťovna spustila jarní kampaň, kterou chce podpořit zájem o majetkové pojištění a nabídnout nový produkt Domex+. Novinka nabízí zákazníkům krytí s nejširším rozsahem pojistných nebezpečí na trhu. Zahrnuje například i náklady vynaložené na záchranu dat na pevném disku notebooku nebo stolního počítače.
„Rozhodli jsme se naši jarní kampaň letos zaměřit na pojištění majetku a odpovědnosti. Přestože se situace zlepšuje, lidé stále toto významné pojištění často podceňují. A buď své obydlí nemají pojištěné vůbec nebo pojistná částka není dostatečná. V případě škody, kterou způsobíte druhým, se vyplatí mít sjednané pojištění odpovědnosti,“ vysvětluje zacílení kampaně Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu. „Kampaň podpoří nový spot s Patem a Matem, který je vtipným návodem, jak se komplexně pojistit úplně jednoduše,“ říká Kolaříková.
Jarní kampaň bude probíhat od dubna do konce června. Letos netradičně cílí na majetkové pojištění a pojištění odpovědnosti a v jeho rámci propaguje novinku DOMEX+. Až do 30. června ČPP nabízí novým klientům jednorázovou slevu ve výši 500 korun při sjednání smlouvy s ročním pojistným od 2 000 Kč. Noví klienti navíc mohou získat také výhodu vstupního bonusu ve výši 30 %. A při ročním placení pojistného další slevu 6 %.
Nový spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčku. TV spot bude dále promítán na monitorech BUS TV v MHD v Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Jablonci nad Nisou, Pardubicích, Plzni, Ústí nad Labem, Brně, Olomouci, Zlíně a Otrokovicích. „Nově bude kampaň podpořena také v rámci digitálu – na Youtube, PPC a RTB komunikaci,“ doplňuje Kolaříková.