Všichni hokejoví nadšenci, kteří si nestihli včas zakoupit lístky na květnové hokejové mistrovství, nemusí zoufat. Od 11. března mají totiž jedinečnou příležitost získat poslední volné vstupenky na utkání v Praze nebo Ostravě.
Na prodejnách Tesco bude prostřednictvím obchodních partnerů probíhat řada soutěží o vstupenky nebo originální výbavu pro každého fanouška.
Porce hokejové zábavy čeká na všechny zákazníky Tesco přímo na prodejních plochách, na Facebooku, ale také na speciální microsite www.hokej.itesco.cz, kde všichni soutěžící najdou přehledné a komplexní informace o soutěži a hodnotných cenách.
Šanci vyhrát vstupenky na vybrané zápasy, má více než 550 zákazníků Tesco. „Těší nás, že hned několik našich stálých partnerů se zapojilo do této velké hokejové akce a umožnili tak českým fanouškům zažít hokejové šílení na vlastní kůži. Naši zákazníci mají možnost získat nejen lístky, ale i nezbytné propriety pro fandění,“ upřesňuje Olin Novák, ředitel marketingu Tesco.
O jaké ceny se tedy konkrétně jedná? Zákazníci Tesco mohou například s Coca-Colou soutěžit o 460 vstupenek na šampionát. Dále je ve hře speciální sběratelská edice sklenic s hokejisty od Pilsner Urquell. Tento partner také soutěžícím nabízí lístky přímo na samotné finále šampionátu. Zákazníci mohou také získat i unikátní Krušovické sklenice s logem mistrovství, které do soutěže věnoval Heineken.
Vstupenky na vybrané zápasy pro zákazníky Tesco ale připravili i další partneři: Henkel, Nestlé či Jagermeister, se kterým zákazníci mohou soutěžit o dalších tisíc dárkových předmětů. Více informací naleznete na stránkách www.hokej.itesco.cz