On-line

Do Fashion Arena Outlet Centra lze vstoupit přes Street View od Googlu

Nyní si každý, kdo zamíří do Fashion Areny, může udělat přesnou představu, co ho čeká. Umožňuje to nový koncept virtuální prohlídky obchodních prostor, který si pražský módní outlet objednal u společnosti Panoramas.

Ať už se nacházíte kdekoliv, můžete si své oblíbené obchody ve FAOC prohlédnout prostřednictvím služby Street View a návštěvu centra naplánovat dopředu. Několik kliknutí stačí k tomu, abyste nahlédli do interiérů vámi vybraných prodejen a prozkoumali jejich velikost i dispoziční řešení. Takto rozsáhlá online prezentace obchodních prostor je světovým unikátem a Fashion Arena tak obsadila první příčku mezi všemi obchodními centry na světě.

„Virtuální prohlídka Fashion Areny poskytuje našim návštěvníkům pomocí služby Street View víc než jen základní seznámení s naším obchodním centrem. Získat mohou představu o zastoupení jednotlivých značek, ale i mnoho dalších praktických informací. Přesvědčí se o tom, že je naše centrum skutečně bezbariérové, což umožňuje například pohodlný pohyb s kočárkem, ověří si, jak velkou máme parkovací kapacitu i to, že zastávka MHD je přímo uprostřed centra,“ říká Petra Rysová, Marketing Online & Development Manager. Do budoucna chce provozovatel FAOC tuto unikátní online prezentaci navíc využívat ke komunikaci novinek, akčních nabídek a dalších informací určených všem potenciálním zákazníkům.

Zakázku na celosvětově největší virtuální prohlídku prostřednictvím služby Fotografie firem od Googlu realizovala česká společnost Panoramas. Hned na jejím začátku se ukázalo, že limit, který je nastaven pro komerční prezentace, nebude pro nasnímání takto rozsáhlého komplexu stačit. Na žádost o navýšení tohoto limitu zareagovala společnost Google udělením výjimky. Panoramas tak získal více než dvojnásobek standardního prostoru a ten téměř bezezbytku vyčerpal. Z původních 200 virtuálních kroků se prezentace dostala na téměř 500, což umožnilo pořídit záběry celého areálu.

Fashion Arena Outlet Center

„Byl to extrémně náročný úkol na organizaci i zpracování dat. Prohlídku fotili zároveň 3 fotografové, kteří pořídili celkem 36 giga dat. Následovalo jejich nahrávání na server a náročné zpracovávání. Každý z 500 kroků musel být precizně umístěn na správnou GPS pozici v Mapách Google a propojen s ostatními kroky tak, aby vznikla plynulá virtuální procházka celého centra včetně náhledu do jednotlivých obchodů,“ říká Tomáš Bartůsek, zástupce společnosti Panoramas. „Tato virtuální prohlídka je unikátní i tím, že její realizace by ještě před několika měsíci nebyla technicky vůbec možná,“ dodává ještě.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!