Soutěž o telefony a příslušenství značky Honor odstartovala začátkem října na webových stránkách www.jizdasevou.cz. Nová tvář značky, olympijská vítězka Eva Samková, se aktivně zapojuje do celé výzvy a podstoupí odvážnou sázku. Sama se totiž zavázala k tomu, že se zlepší na tréninkové trati.
Soutěžící mají možnost tipovat, za jak dlouho ji Samková na svém snowboardu nakonec zajede. Autor nejpřesnějšího tipu vyhraje nový smartphone honor 7. Hraje se však také o Honor 4C nebo selfie tyče.
„Kromě soutěže a sázek na webu mohou její snažení fanoušci průběžně sledovat také na sociálních sítích. Platí, že čím více fanoušků se do soutěže a výzvy zapojí, tím více je ve hře a o to zajímavější bude sázka s Evou. Pokud trať v čase, ke kterému se „hecla“, nezajede, bude muset splnit šílenou výzvu, kterou jí fanoušci zadali,“ říká k soutěži Tomáš Veselý, Marketing & e-Commerce manager značky Honor pro střední Evropu.
Ke kampani vzniklo několik videí, která se na webových stránkách průběžně objevují. Zajímavostí je, že videa vznikala na dvou kontinentech a celkem ve třech zemích (Nový Zéland, Švýcarsko, Česká republika). Žádný jiný český reklamní spot také nebyl realizovaný v nadmořské výšce 3500 m.n.m. Unikátní v České republice je také princip sázky s fanoušky.