Reklama

Značka mobilních telefonů Honor spouští kampaň

Nová značka mobilních telefonů na českém trhu Honor spouští netradiční prodejní kampaň. Na microsite www.forthebrave.cz motivuje zákazníky k zařazení do virtuální fronty. „Čekající“ mají nejen jistotu, že na ně jeden z omezeného počtu kusů telefonů zbude, mohou také vyhrát jednu z desítek cen.

Způsob kampaně koresponduje s filozofií značky a jejími prodejními kanály. Mobilní telefony Honor jsou distribuovány pouze elektronicky, exkluzivně v e-shopu Alza.cz. Rovněž marketingové aktivity značky směřují zejména do oblasti digitálních médií a sociálních sítí. Výrobce si od tohoto přístupu slibuje zejména lepší zásah klíčové cílové skupiny, ale i možnost obousměrné komunikace s ní. Honor se zaměřuje zejména na mladé moderní uživatele, kteří jsou díky svému mobilnímu telefonu stále online, využívají množství sociálních sítí a aplikací.

honor_ad

Na microsite www.forthebrave.cz si mohou zájemci jeden z omezeného množství 2000 ks vlajkové lodi Honor 6, zarezervovat tím, že se zařadí do virtuální fronty. Stačí k tomu skrze webové rozhraní nahrát své selfie splňující všechny požadavky. Kromě jistoty zarezervovaného telefonu mají čekající navíc možnost vyhrát jeden z přístrojů Honor 6, Honor 3C, bluetooth headsetů, bezdrátových reproduktorů nebo externích akumulátorů. Ambice výrobce jsou vytvořit světový rekord v nejdelší virtuální frontě, která nahrazuje „přežité“ čekání před kamennými prodejnami. Zájemci na svůj přístroj mohou čekat v pohodlí domova.
Součástí stránky je také denně aktualizované počítadlo zobrazující počet kusů modelu smartphonu Honor 6, které jsou ještě českým zákazníkům k dispozici.

Důležitou součástí kampaně, která odstartovala velkolepým představením značky 28. října v Berlíně, je také intenzivní práce s komunitou prostřednictvím sociálních sítí a spolupráce s významnými tuzemskými bloggery a opinion leadery. Oficiální stránka Honor CZ/SK na Facebooku k dnešnímu dni nasbírala již 6000 fanoušků, přičemž ambicí výrobce je využívat tento kanál pro zpětnou vazbu zákazníků a její následné využití při vývoji nových zařízení. Značka Honor je aktivní rovněž na Twitteru, provozuje také vlastní kanál na YouTube.

honor_virtualnifronta_1

Honor bude rovněž intenzivně spolupracovat s českou bloggerskou scénou. Celkově bude možnost seznámení se značkou a modelem Honor 6 nabídnuta celkem 40 českých a slovenských bloggerů. Tváří značky pro Českou republiku se stala oblíbená moderátorka a nejslavnější tuzemská hráčka počítačových her, Alžběta Trojanová.
Všechny součásti kampaně (digital, sociální sítě, média a PR) zajišťuje a koordinuje agentura Inspiro Solutions, a to nejen v České republice, ale také na Slovensku, v Polsku a Maďarsku.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!