Webové stránky nejposlouchanějšího rádia pro mladé jsou od 7. 12. ve zcela novém a moderním stylu. Inovované stránky www.evropa2.cz jsou mnohem více propojené jak s vysíláním, tak se sociálními sítěmi. Díky responsivnímu designu jsou ideální pro prohlížení přes mobilní telefon a tablet. Nový web pro Evropu 2 zpracovala digitální agentura Cognito.
Přestože je Evropa 2 primárně rádio, má také velmi silnou online základnu fanoušků. Návštěvnost webových stránek se pohybuje přes 250 000 reálných uživatelů měsíčně a hlavní facebookový profil rádia má přes 500 000 příznivců.
„Evropa 2 se snaží být ve všech oblastech jedničkou a trendsetterem. Déle než půl roku jsme vyvíjeli novou verzi webu, která by byla moderní, responzivní a designově navazovala na naši mobilní aplikaci představenou v únoru a bavila mladé lidi. Vysoká návštěvnost webových stránek Evropy 2 ukazuje, že prodloužená ruka rádia funguje velmi dobře. Mezi nejoblíbenější sekce patří hitparáda, playlisty písní, které hrajeme, nebo archiv toho nejlepšího z našeho vysílání,“ řekla ředitelka rádia Evropa 2 Jitka Fürst.
Nově upravený web má úzké propojení se sociálními sítěmi. Na levé straně webové stránky se nachází „Zeď Evropy 2“ s informacemi ze sociálních sítí. Uživatelé mohou prostřednictvím webových profilů moderátorů sledovat, co se právě děje na jejich účtech v dalších sociálních sítích (Facebook, Twitter, Instagram, blog, audio a video pořady moderátora).
„Relaunch webu Evropy 2 je prvním logickým krokem v nové digitální strategii Lagardère Active ČR. Ta kromě inovací všech hlavních online produktů našeho portfolia klade důraz hlavně na video obsah. Nový web Evropy 2 samozřejmě takový video obsah nabídne, včetně video pořadů, které vznikají přímo v produkci Evropy 2. Videa přehrává nový media player, který samozřejmě umožňuje osadit videa všemi reklamními formáty našich klientů,“ řekl Jiří Sládek, ředitel digitálních aktivit Lagardère Active ČR.