Švýcarská společnost Fashion Days, číslo 1 módního odvětví ve střední a východní Evropě, rozšířila svůj sortiment produktů. Ten nyní obsahuje přes 200 000 položek na skladě od více než 500 značek. Obrovské množství zboží je od pondělí 14. 7. 2014 trvale dostupné prostřednictvím nově zavedeného způsobu vyhledávání, které umožňuje rychlou a snadnou orientaci v rámci konkrétních značek a výrobků. Na konci července pak Fashion Days plánuje spuštění nové aplikace pro iPad, která jejich majitelům umožní nakupovat kdykoliv a kdekoliv.
Společnost Fashion Days se proměnila z nákupního klubu pro zvané, který nabízel pouze kampaně v omezeném množství a čase, v internetový obchod nabízející širokou škálu produktů, které jsou stále na skladě.
Společnost si vybrala ten nejlepší model z oboru e-commerce: propojení prodeje kampaní, které jsou omezeny časem i množstvím nabízeného zboží, a tradičního on-line prodeje, který nabízí zboží na skladě. To umožňuje Fashion Days udržovat širokou nabídku originálních produktů, které splňují nejrůznější potřeby a preference zákazníků.
„Na základě zpětné vazby našich zákazníků jsme na našem webu zavedli novou funkci, která poskytuje rychlý a snadný přístup k širokému sortimentu, jenž máme skladem. Je pro nás důležité, aby naši zákazníci měli možnost vyhledávat zboží na základě značky nebo kategorie produktů. Právě proto jsme nové navigační menu vyvinuli tak, aby poskytovalo všechny vyjmenované výhody – zákazníci mají snadný přístup k více než 200 000 produktům od více než 500 značek a mohou mezi nimi velice snadno přecházet,“ říká Evgeniya Marková, vedoucí marketingu značky Fashion Days.
Vytvoření nového navigačního menu je důležitým krokem procesu proměny, neboť poskytuje zákazníkům trvalý přístup ke všem výrobkům na skladě, a navíc i možnost najít požadované výrobky na základě různých kritérií – podle pohlaví, značky, kategorie produktů (oblečení, obuv, kabelky, doplňky atd.) i aktuální nabídky. Toto nové pojetí internetového obchodu usnadňuje výběr a zajišťuje příjemný zážitek z nakupování.