On-line

Firmy.cz nabízejí nabízejí služby podnikatelům bez webových stránek

Firmy.cz myslí na podnikatele a živnostníky bez webových stránek. Spouští pro ně Mikroweby. Během tří měsíců si díky službě Firmy.cz a jejím Mikrowebům samostatně vytvořilo téměř 500 živnostníků a malých firem vlastní webové stránky.

V českém prostředí se jedná o nezvyklou nabídku. Živnostník nebo firma, která si prostřednictvím Mikrowebů na Firmy.cz stránky vytvoří, totiž získá webovou prezentaci na rok zdarma, a to dokonce s doménou druhého řádu a až s pěti emailovými adresami v originálním tvaru jakykolivtext@nazevdomeny.cz, jejichž obsluha může probíhat ve známém rozhraní Seznam.cz Emailu. Zpoplatnění přichází až po roce využívání ve formě minimálních 500 Kč investovaných do jakékoliv služby společnosti Seznam.cz.

A že je o Mikroweby mezi živnostníky skutečně zájem, zjistil Seznam.cz v pilotním testu, který probíhal od dubna do června 2015. Během této fáze Firmy.cz sestavily vzorek menších firem a živnostníků bez vlastní webové prezentace a ty aktivně oslovily s nabídkou vytvoření webových stránek. Zároveň byl v zápatí stránky Firmy.cz umístěn odkaz, který o možnosti vytvořit si vlastní jednoduché stránky informoval všechny ostatní uživatele. Během pilotního provozu bylo přes Mikroweby vytvořeno 635 webových stránek, přes 70 % přitom vzniklo z vlastní iniciativy firem, které našly informace na zmiňovaném odkazu.

„Tato aktivita živnostníků nám potvrdila zájem o takovouto snadnou webovou prezentaci a přiměla nás projekt Mikroweby spustit do ostrého provozu. Firmy.cz se tímto krokem posouvají od katalogu směrem ke službě, která o své firmy, zejména pak ty menší, pečuje. Právě řemeslníci, kadeřnice a další malí podnikatelé bojují s konkurencí a webové stránky jim mohou pomoci jejich podnikání nastartovat,“ vysvětluje Antonín Klepáček, manažer obchodního týmu Firmy.cz.

seznam_mikroweb

„S identitou firmy či podnikáním si lidé dnes automaticky webové stránky spojují. Hledá-li někdo kadeřnici či lékaře, je internet prvním místem, kam se podívá. Dnes se dokonce setkáváme s případy, že dostane-li potenciální zákazník doporučení na službu, může o ni v případě absence webových stránek dokonce ztratit zájem. A v případě, že si službu člověk hledá bez jakýchkoliv preferencí, jsou webové stránky zase tou primární vizitkou, kterou při hledání očekává,“ doplňuje Antonín Klepáček, manažer obchodního týmu Firmy.cz.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!