Módní řetězec H&M se spojuje se zavedeným hudebním festivalem Coulours of Ostrava. Pro fanoušky hudby a módy připraví relaxační zónu H&M BLOCK, kde budou moci lidé odpočívat, bavit se a také vytvářet designové módní doplňky například z plastových lahví a jiných použitých věcí.
Svá díla pak budou moci sdílet a inspirovat ostatní i prostřednictvím sociálních sítí. Design H&M zóny vznikl ve spolupráci se studiem Edit!. Za obsahovou a produkční částí celého projektu stojí aktivační agentura M-Ocean.
„Zóna na Colours of Ostrava je dalším krokem naší strategie, kterou jsme na českém trhu odstartovali minulý rok. Po hudebních eventech Overtone jsme se chtěli vydat směrem spolupráce s velkým hudebním festivalem. A samozřejmě s tím nejkvalitnějším, který v Čechách máme. S takovým, kam chodí lidé opravdu za hudbou a který má skutečně zajímavý a vizionářský program,“ vysvětluje Radim Pelánek, marketingový manažer H&M.
V H&M BLOCKu si budou moci hudební fandové od 14. července po celou dobu festivalu vytvořit například vlastní taneční video ke sdílení na sociálních sítích, nebo rozeznít hudbu prostřednictvím interaktivního stolu. Na recyklačním workshopu si budou moci díky speciálním strojům a nářadí zpracovat plastový odpad shromážděný na festivalu a využít ho k výrobě originálních módních doplňků.
V relax zóně rozmístěné ve dvou podlažích budou moci fanoušci odpočívat na nafukovacích pytlích nebo v závěsných sítích. Součástí H&M BLOCKu bude také osmimetrová vyhlídková věž. Ve večerních hodinách instalaci a okolí rozzáří světelná instalace a videoprojekce.