Marketingové noviny.cz
  • Marketing mix
    • Teorie marketingu
    • Komunikace
    • Marketing
    • Výzkum trhu
    • Management
    • Prodej
    • CRM
    • Knihy
    • E-business
    • Branding
    • Internet
    • Public relations
    • Diskuse
    • Ze zahraničí
  • Firemní zprávy
    • ICT
    • Obchod
    • Průmysl
    • Služby
    • Finance
    • Reklama
    • On-line
    • Média

prev next
Výzkum trhu

inzerentem č. 1 je letos zatím značka hello

11.10.2022

Výzkumná agentura Nielsen Admosphere připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v segmentu džusů a nektarů, a to v období leden–srpen 2022. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce.

Email, RSS Follow

 Další články:

Jak čeští spotřebitelé vnímají ochranu životního prostředí V rámci projektu Česká značka 2016 se do paměti Čechů nejvíce vryla pozitivní komunikací značka Kofola Televizní reklama dosahovala v roce 2016 rekordních hodnot Řeč letáků aneb co nám prozradí lidé v letácích o produktech

Čtěte také

marketing Ad intel NEWS SEGMENT: LIMONÁDY
marketing Reklama v segmentu školních a kancelářských potřeb
marketing Reklama v segmentu hobby marketů
marketing Největším inzerentem byla loni značka PICKWICK
marketing Známou osobnost raději ne: Internetoví Češi hodnotili (nejen) důvěryhodnost reklam na farmaceutika

Nejčtenější
  • Kaufland spouští kampaň Puky pomáhají na podporu malých hokejistů v regionech
  • Nové scénky z BAUHAUSU: Nešikovný manžel Vojta Kotek se loučí se slzami v očích
  • Ler Studio: Trendy ve webdesignu pro rok 2023
  • Billa se svou sběratelskou soutěží vstupuje do světa gamingu
  • Air Bank představuje novou tvář pro komunikaci s generací Z
  • Kaufland spouští nový způsob pravidelné distribuce letáků přes WhatsApp
Kreativní nápady
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá
www.climastyl.cz!
Rodinné finance
Topná sezóna je tady. Analytici Kalkulátor.cz spočítali, kolik bude letos domácnosti stát
  • O nás
  • Marketing mix
  • Firemní zprávy
  • Spolupráce
  • Inzerce
  • Partneři
  • Kontakt

Marketingové noviny © Helena Kopecká 2001-2023 ISSN 1213-9211