Marketing

Jak dělá marketing MyBillboards.cz

V našem seriálu vám představujeme, jakým způsobem dělají marketing nově vzniklé internetové projekty. Přečtěte si další rozhovor tentokrát s Petrem Hudečkem a Zbyňkem Vozdeckým o systému pro zprostředkování pronájmu reklamních ploch a inspirujte se.

V čem spočívá vaše služba a jaké benefity přináší?
Služba spočívá ve spojení nabídky všech kategorií reklamních ploch a poptávky po nich. Majitel plochy může jednoduše přenést svou plochu do online prostředí, vytvořit jakýsi modifikovaný virtuální rodný list a zájemce o plochy si může pronajímat i velké množství reklamních ploch napříč majiteli, což je systém, který nemá na trhu ekvivalent. Celý portál je vytvořený tak, aby fungoval jako plnohodnotný ekosystém, díky kterému se může i minoritní vlastník reklamních ploch rovnat těm největším hráčům a i malý odběratel mít podmínky největších mediálních agentur.

mybillboards_1

Jaká byste charakterizoval značku vašeho projektu? Jaké má atributy? Jaká by to byla osobnost?
Základ naší značky a celkové komunikace spočívá v nekonvenčnosti. Značka je svěží, sebevědomá až drzá, avšak pokud se ni spolehnete, můžete čekat opravdu profesionální péči.

Jak jste propagovali svůj projekt při spuštění?
Spustili jsme guerillovou kampaň s názvem „Nebavilo nás“, kde jsme překrývali zastaralé nebo nudné outdoorové reklamní plochy plachtou s textem „Nebavil nás předchozí polep této plochy!“ Spuštění bylo podpořeno direct mailem a také PR aktivitami, které vedli např. k článku v magazínu First Class, k rozhovoru na portále Mámnápad.cz, článku v Mediaguru a dalším.

Jak podporujete získávání návštěvníků v současnosti?
V současné situaci běžíme možná překvapivě na volnoběh. Lidé si nás hledají sami, reklamní plochy přibývají, komunikujeme s novými klienty a chystáme další guerillové i trochu netradiční outdoorové kampaně, které podpoříme tentokrát i online formou, což se od webového portálu očekává. Chystáme v rámci propagace propojení outdooru s online prostředím tak, jak to dělá náš web, a těšíme se, až to převedeme do komunikační kampaně.

Jaký byznys model máte na webu nastavený?
Náš byznys model je kvůli převisu poptávky nad nabídkou postaven tak, že je zpoplatněno vystavení plochy bez dalších provizí. Jednoduše tržiště. Pro inzerenty s velkým množstvím reklamních ploch máme připraven fleetový program, ale nebráníme se ani individuálnímu nastavení, samotný projekt nemá hranice.

Čím se odlišujete od konkurenčních projektů?
Od konkurenčních projektů se odlišujeme především tím, že jsme maximálně variabilní. Systém je inteligentní a přizpůsobuje se potřebám klienta. Jste individuální a zvládnete vše sami? Můžete! Potřebujete poradit? Rádi pomůžeme! Jste to právě vy, kdo v systému určuje pravidla a směr, kterým se bude portál posouvat.

Jaké provádíte průzkumy spokojenosti uživatelů nebo nějakou formu marketingového výzkumu?
Portál MyBillboards.cz disponuje systémem hodnocení, kdy samotní uživatelé po provedení obchodu hodnotí jak partnera, tak naši službu. Samotný portál také vybízí k přímému kontaktu v případě jakýchkoliv dotazů, a tak s částí zákazníků přímo vzniká dialog, což považujeme za tu nejlepší formu výzkumu.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!