Virtuální operátor MOBIL.CZ z portfolia mediálního domu MAFRA spouští od června velkou letní kampaň s využitím nových formátů na YouTube, tzv. Bumper Ads. Jde o největší letošní kampaň MOBIL.CZ.
Krátké spoty se zaměřují na to, jak si užít léto naplno s internetem v mobilu zdarma: S internetem se neztratíte při cestování autem, můžete sdílet své zážitky s ostatními nebo máte hudbu stále po ruce.
„Myšlenka kampaně vznikla inhouse a kreativy včetně videa byly připraveny s pomocí externích kreativců. Cílíme především na mladé publikum, proto je hlavním médiem kampaně YouTube a Óčko. Na YouTube jsme zvolili krátké 6vteřinové videoreklamy tzv. Bumper Ads, které dokážou za rozumné peníze oslovit široké publikum a přitom dostatečně komunikují náš hlavní benefit, kterým je internet zdarma,“ říká vedoucí marketingu MOBIL.CZ Michal Kratochvíl.