Reklama

Kampaň MOBIL.CZ na Youtube

Virtuální operátor  MOBIL.CZ z portfolia mediálního domu MAFRA spouští od června velkou letní kampaň s využitím nových formátů na YouTube, tzv. Bumper Ads.  Jde o největší letošní kampaň MOBIL.CZ.

Krátké spoty se zaměřují na to, jak si užít léto naplno s internetem v mobilu zdarma: S internetem se neztratíte při cestování autem, můžete sdílet své zážitky s ostatními nebo máte hudbu stále po ruce.

„Myšlenka kampaně vznikla inhouse a kreativy včetně videa byly připraveny s pomocí externích kreativců. Cílíme především na mladé publikum, proto je hlavním médiem kampaně YouTube a Óčko. Na YouTube jsme zvolili krátké 6vteřinové videoreklamy tzv. Bumper Ads, které dokážou za rozumné peníze oslovit široké publikum a přitom dostatečně komunikují náš hlavní benefit, kterým je internet zdarma,“ říká vedoucí marketingu MOBIL.CZ Michal Kratochvíl.

MOBIL.CZ

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!