E-shop s potravinami Kolonial.cz představil novou komunikační linku pro předvánoční období. Stala se jí kampaň zastřešená claimem #casprosebe. Součástí kampaně je tištěný magazín, soutěž i speciální balíčky pro blogery.
„Hledali jsme cestu, jak podpořit aktuální vánoční kampaň o další brandový rozměr, který nám pomůže vytvářet příběh naší značky,” vysvětluje Michala Langerová, Brand Manager Kolonial.cz a pokračuje: „Slovní spojení ‚čas pro sebe’ na jedné straně odkazuje na úsporu času jako racionální benefit a na druhé nám dalo možnost vyprávět různé příběhy, jak strávit společný čas s blízkými i ten, který je jen váš.“
Součástí kampaně je i magazín, který kompletně vznikl in-house. V nákladu 100 tisíc kusů je distribuován společně s nákupy, v časopisech Apetit, Blesk Magazín a najdou ho i cestující Leo Expressu. Další číslo je plánováno na rok 2016 a počítá se zapojením obchodních partnerů, dodavatelů, foodie expertů a blogerů.
Právě blogeři a spolupráce s nimi je dalším krokem obsahové strategie, se kterou Kolonial.cz pracuje. V rámci kampaně #casprosebe desítce z nich poslal balíčky s osobními vzkazy, které se již objevily na jednotlivých instagramových profilech. Na balíčky posléze naváže obsahová spolupráce, která se brzy propíše nejen na webu Kolonial.cz ale i v rámci dalších kanálů.
E-shop s potravinami Kolonial.cz spadající do skupiny E-commerce Holding byl spuštěn letos v červnu. Jen dva měsíce po spuštění rozšířil záběr o část středních Čech a Plzeň a její okolí, takže aktuálně pokrývá území s více než 1,7 mil. obyvatel. Kampaň ke spuštění spolu s její vánoční verzí realizovala agentura Bistro v úzké spolupráci s marketingovým týmem Kolonialu.