Public relations

APRA má dvacet čtyři členů

Asociace Public Relations Agentur (APRA) oznámila, že stav její členské základny čítá 24 agentur, z toho 10 agentur prošlo certifikací podle britských standardů Consultancy Management Standard. Hospodářské výsledky, tj. roční income fee a celkové roční tržby, zveřejnilo 12 agentur, 5 agentur je nezveřejňuje z důvodu platnosti Sarbanes Oxley Act.

APRA na svém prosincovém generálním shromáždění v roce 2003 změnila stanovy a v současné době má pouze jeden typ členství. Zároveň došlo ke změně ve zveřejňování ročních výsledků. „Vzhledem k vlivu amerického zákona Sarbanes Oxley Act na naše členské agentury jsme přistoupili k tomu, že není povinné podle stanov zveřejňovat roční income fee a celkové tržby jednotlivých členských agentur. Z tohoto důvodu APRA nesestavuje ani žebříček TOP 10, ani neuvádí roční výsledky za obor PR,“ řekla Dita Stejskalová, místopředsedkyně výkonné rady APRA.

V nových stanovách APRA se všechny členské agentury zavázaly splnit podmínky certifikace platné podle mezinárodní metodiky Consultancy Management Standard 2 nejpozději do konce roku 2005. „Metodika CMS2 se stala celosvětovým standardem pro trh PR služeb a je metodikou obecně platnou pro všechny členské asociace mezinárodního sdružení ICCO,“ řekla Luďka Raimondová, výkonná ředitelka APRA. „To, že všechny agentury projdou auditem manažerských a procesních systémů, potvrzuje, že členské agentury APRA mohou garantovat konzistentnost kvalitních služeb klientům,“ dodala Raimondová.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *