On-line

Na nové podobě webových stránek Raiffeisenbank se aktivně podíleli sami klienti

Webová prezentace Raiffeisenbank se od začátku dubna 2015 zásadně mění. Kromě zcela nového designu jsou internetové stránky banky pro klienty uživatelsky přívětivější a přehlednější.

Samozřejmostí je pak dostupnost nového webu nejen prostřednictvím osobních počítačů, ale také chytrých mobilních telefonů a tabletů. V průběhu následujících týdnů bude banka sbírat podněty od klientů s cílem své internetové stránky dále zlepšovat.

„Od samého počátku jsme se zaměřili na uživatelskou zkušenost a použitelnost nového webu. S našimi klienty jsme detailně probírali, kdy a proč na naše stránky vlastně chodí. Velmi nás rovněž zajímalo, z jakých zařízení k nim přistupují,” říká marketingová ředitelka Raiffeisenbank Hana Kovářová.

„Pro Raiffeisenbank bylo online prostředí vždy významnou součástí komunikace s klienty. Naše aplikace ´Mobilní eKonto´ pro obsluhu účtu přes chytrý telefon byla oceněna titulem Mobilní aplikace roku 2013, na konci minulého roku jsme obnovili naši přítomnost na sociálních sítích a nyní tedy spouštíme zbrusu nový web,” dodává Hana Kovářová s tím, že banka bude i nadále chtít posilovat svou pozici v online světě.

Nové webové stránky jsou vyvíjeny v responsivním designu, který je umožní komfortně prohlížet jak z osobních počítačů, tak i chytrých telefonů či tabletů. Uživatelům nabídnou přehledně všechny dostupné informace o produktech banky, a to v závislosti na konkrétní situaci, ve které se právě nacházejí. „Některé produkty si pak klienti budou moci objednat přímo online a díky tomu ušetřit dnes tolik drahocenný čas,“ uzavírá Hana Kovářová.

Na novém webu Raiffeisenbank se technologicky podílela firma Trask, design navrhla agentura McCANN Prague.

Čtěte také