Marketingové noviny.cz
  • Marketing mix
    • Teorie marketingu
    • Komunikace
    • Marketing
    • Výzkum trhu
    • Management
    • Prodej
    • CRM
    • Knihy
    • E-business
    • Branding
    • Internet
    • Public relations
    • Diskuse
    • Ze zahraničí
  • Firemní zprávy
    • ICT
    • Obchod
    • Průmysl
    • Služby
    • Finance
    • Reklama
    • On-line
    • Média

prev next
Výzkum trhu

Největším inzerentem byla loni značka PICKWICK

8.3.2023

Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů roku 2022 v segmentu čajů. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce.

Email, RSS Follow

 Další články:

V celé Evropě se znatelně vylepšuje spotřebitelské klima Západoevropský trh technického spotřebního zboží se ve 3. čtvrtleti letošního roku i nadále vyvíjel pozitivně Budoucnost nakupování se dle Evropanů neobejde bez zážitků V lednu rostla návštěvnost kategorie Zdraví

Čtěte také

marketing Reklama v segmentu hobby marketů
marketing Známou osobnost raději ne: Internetoví Češi hodnotili (nejen) důvěryhodnost reklam na farmaceutika
marketing Největším inzerentem je od začátku roku Jacobs
marketing Nákupní chování Čechů se za poslední tři roky výrazně měnilo
marketing Nejsilnějším inzerentem je letos zatím růžový slon

Nejčtenější
  • Ferrero rozšiřuje dostupnost svých prémiových tabulkových čokolád
  • Polovina e-shopů nepečuje o svoji značku, třetina nemá ponětí o rozložení marketingového rozpočtu
  • Košík v nové reklamní kampani apeluje na rodiče
  • Jak pomáhá umělá inteligence v e-commerce a segmentu módy
  • Billa se svou sběratelskou soutěží vstupuje do světa gamingu
  • Ler Studio: Trendy ve webdesignu pro rok 2023
Kreativní nápady
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá
www.climastyl.cz!
Rodinné finance
Banky podporují zelené bydlení. Jaká jsou specifika udržitelných hypoték?
  • O nás
  • Marketing mix
  • Firemní zprávy
  • Spolupráce
  • Inzerce
  • Partneři
  • Kontakt

Marketingové noviny © Helena Kopecká 2001-2023 ISSN 1213-9211