Marketing

Nike spouští v České republice nákupní aplikaci Nike App

Česká republika nyní patří mezi země, kde si uživatelé mohou dopřát ten nejnovější nákupní zážitek od společnosti Nike prostřednictvím mobilní aplikace Nike App.

Uživatelé dostanou prioritní přístup k novým produktům, tipům od nejlepších sportovců a pozvánkám na speciální akce. To vše zdarma v rámci členství v NikePlus. Aplikace nabízí nový zážitek z nakupování s celou řadou výhod pro členy NikePlus. Ať už se jedná o obsah od světových sportovců, exkluzivní pozvánky na akce, nebo přednostní přístup k novým produktům, jako je například novinka Joyride. Později v letošním roce budou v rámci aplikace představeny dvě nové funkce, které mají za cíl transformovat zážitek z nakupování jak digitálně, tak fyzicky v kamenné prodejně.

Aplikace Nike App at Retail je výsledkem celoročního výzkumu, který vyústil ve vytvoření dokonalého společníka pro členy NikePlus. Kombinující digitální i fyzická data, poskytuje personalizované služby zákazníkům, speciální produkty a doporučení, kdykoliv je při návštěvě prodejny Nike.

„V Nike usilujeme o budování pevných vztahů se svými členy a zároveň mísíme zkušenosti fyzického i digitálního nákupního prostředí. Aplikace Nike přináší nový způsob nakupování a pomáhá fanouškům sblížit se se značkou více než kdy předtím. Díky této aplikaci jsou veškeré naše zkušenosti poskytovány milionům spotřebitelů už v dalších třinácti zemích Evropy,“ říká Joris van Rooy, viceprezident a generální ředitel Nike Direct EMEA.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!