Česká republika nyní patří mezi země, kde si uživatelé mohou dopřát ten nejnovější nákupní zážitek od společnosti Nike prostřednictvím mobilní aplikace Nike App.
Uživatelé dostanou prioritní přístup k novým produktům, tipům od nejlepších sportovců a pozvánkám na speciální akce. To vše zdarma v rámci členství v NikePlus. Aplikace nabízí nový zážitek z nakupování s celou řadou výhod pro členy NikePlus. Ať už se jedná o obsah od světových sportovců, exkluzivní pozvánky na akce, nebo přednostní přístup k novým produktům, jako je například novinka Joyride. Později v letošním roce budou v rámci aplikace představeny dvě nové funkce, které mají za cíl transformovat zážitek z nakupování jak digitálně, tak fyzicky v kamenné prodejně.
Aplikace Nike App at Retail je výsledkem celoročního výzkumu, který vyústil ve vytvoření dokonalého společníka pro členy NikePlus. Kombinující digitální i fyzická data, poskytuje personalizované služby zákazníkům, speciální produkty a doporučení, kdykoliv je při návštěvě prodejny Nike.
„V Nike usilujeme o budování pevných vztahů se svými členy a zároveň mísíme zkušenosti fyzického i digitálního nákupního prostředí. Aplikace Nike přináší nový způsob nakupování a pomáhá fanouškům sblížit se se značkou více než kdy předtím. Díky této aplikaci jsou veškeré naše zkušenosti poskytovány milionům spotřebitelů už v dalších třinácti zemích Evropy,“ říká Joris van Rooy, viceprezident a generální ředitel Nike Direct EMEA.