banner_left
Management

Nike přichází s konceptem udržitelnosti i konkrétními produktovými novinkami a cíli

V rámci Fashion Summitu v Kodani uveřejnila značka Nike velmi obsáhlý koncept, jak napříč výrobními procesy udržovat a dosahovat maximální udržitelnost a minimalizovat nepříznivý dopad na životní prostředí. Kromě Impact Reportu za fiskální rok 2018 mimo jiné vydala i příručku o udržitelnosti pro všechny designéry a vyzdvihla inovativní novinky pro rok 2019.

Nike je značka sázející na inovace, odpovědnost, růst a rozvoj. Z dnešního pohledu s těmito oblastmi úzce souvisí udržitelnost, která se pro všechny stává realitou. V právě vydaném konceptu „Purpose“ a Impact Reportu vyznačuje Nike klíčová fakta, cíle a novinky pro rok 2019.

Pro Nike začíná vše budováním komunit mladých lidí, kteří mají přístup ke sportu a hrám, jež mají na jejich život pozitivní dopad. V roce 2018 čítaly komunitní programy Made to Play na 16,5 milionu dětí po celém světě. V uplynulém roce se také podařilo vyškolit 100 000 koučů se zaměřením na zvýšení počtu trenérek, které pomáhají inspirovat mladé dívky k pohybu.

V rámci ochrany klimatu se Nike spojuje s koalicemi, jako jsou Global Fashion Agenda, Rámcová úmluva OSN o změně klimatu a Fashion Industry Charter for Climate Action, která se zaměřuje na urychlení pokroku napříč hranicemi a sektory.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *