Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc březen 2017 se vítězem stala realizace Sunlight.
V tomto měsíci bylo přihlášeno 8 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Vítězem březnových realizací se stala s větším náskokem kampaň Sunlight, která využila několik POS prvků – Branding uličky, LED pásek, Shelf Stopper a Wobbler. Tato vítězná kampaň probíhala v řetězci Tesco a Ahold v období 1.3.-31.3.2017. Zadavatelem realizace byla společnost UNILEVER ČR, spol. s r. o. a realizátorem POS Media Czech Republic, s.r.o.
Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,4 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 7,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala 7,4 bodů. Největší bodové ohodnocení obdržela kampaň v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 7,80 bodů.