Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc říjen 2018 se vítězem stala realizace Světelný rámeček s kapslemi Jacobs.
V tomto měsíci bylo přihlášeno 8 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
S rekordním náskokem zvítězila kampaň Světelný rámeček s kapslemi Jacobs, která v řetězcích Tesco za POS materiály použila světelný rámeček/brand regálu. Zadavatelem realizace byla společnost JACOBS DOUWE EGBERTS CZ s.r.o., kreativní agenturou a realizátorem byla společnost atta creative, s.r.o.
Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,17 bodů z maxima 10 bodů, přičemž vyhrála o historicky rekordních 1,97 bodu. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,2 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala realizace ohodnocení 8,0. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 8,3 bodu.
„Pozornost zaujme světelný rámeček, jasné představení produktu i zvýraznění akce,“ říká Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS).
„Krásné vystavení produktu na čele regálu, zlatá lišta zakrývající paletu je pěkným piedestalem celého vystavení. Zdařilé řešení včetně představení kapsle do Nespresso kávovaru,“ hodnotí Martin Hasilík, člen vedení asociace POPAI CE.
„Dobře provedené, od samotné myšlenky až po realizaci. Tleskám,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.
„Elegantní, estetické, efektní,“ hodnotí vítěznou realizaci stručně, ale výstižně Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories.
„Velmi elegantní a vlastně až prémiové řešení. Líbí se mi v podstatě vše – od barevnosti, po celkový tvar, po komunikaci novinky/kapslí či drobné detaily celého provedení,“ říká Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Za mne jednoznačně palec nahoru – like and share!“
Hodnocení všech říjnových realizací
„Kromě jedné povedené realizace spíše podprůměrné nápady, tak snad se kreativita směrem k adventu zvedne,“ uvádí Václav Koukolíček.
„V tomto kole mě bohužel nic moc kromě Jakobsu neupoutalo. Shrnula bych tato POS jako naprosto běžná a průměrná,“ hodnotí vítěznou realizaci Blanka Bukovská.
„Tento měsíc je pro mne výběr „vítěze“ poměrně obtížný. Nejraději bych měl vítěze dva,“ říká Alexandr Stojčev. „Velmi mne zaujal Jacobs pro svoji čistotu, promyšlenost a eleganci které není v instoru nikdy dost. Většinou právě naopak. Na druhou stranu je zde kampaň Mikulove, kde mne zaujal skvěle prosvícený vizuál. Prosvícení zde není jen „aby se neřeklo“ ale skvěle doplňuje černobílý vizuál a posouvá celou instalaci o krok dále. Obě značky komunikují zcela odlišně a přesto skvěle. Paráda.“