Reklama

ÓČKO jako první nabízí programatickou reklamu v TV

Hudební stanice ÓČKO utvrzuje svou pozici lídra v oblasti nových médií a využívání moderních technologií. ÓČKO nabízí jako vůbec první česká televize nákup reklamy skrze programatické systémy na své hybridní platformě HbbTV.

Od konce ledna 2016 se ve spodní části obrazovky hybridního vysílání ÓČKA zobrazuje podélný leaderboard ve velikosti 750×100 pixelu. Jedná se o totožný banner, který je znám z webového prostředí. Přestože se jedná o standardní online formát, jeho zobrazovaní v hybridní televizi, která je poháněna taktéž internetem, má další velké výhody.

„Televize je sdílené médium, které sleduje zpravidla více lidí najednou. Jedno zobrazení tedy zasáhne více lidí. V tomto ohledu je web oproti televizi ryze individuální záležitostí,“ podotýká Petra Kratochvílová, obchodní ředitelka ÓČKA a pokračuje „Bannery jsou navíc ve vysílání takřka nepřehlédnutelné, protože diváci sledují televizní obraz jako celek. Uživatel nesleduje pouze části obrazovky, takže tu neexistuje negativní fenomén tzv. bannerové slepoty.“

Jedná se vůbec o první formát, který programaticky propojuje online prostředí a televizní obrazovku, pomocí kterého ÓČKO přináší zcela nové možnosti a nástroje komunikace. „ÓČKO je inovátor, který se na mediálním trhu snaží neustále přinášet nové a kreativní řešení. Tím jsme pro zadavatele stále atraktivním a vyhledávaným partnerem. Umíme nabídnout neotřelý a unikátní mediamix složený z on-air, on-line nebo eventové formáty či přímo speciální operace na míru. Programatická reklama je k tomu všemu skvělým doplňkem přinášející nové možnosti efektivní komunikace,“ uzavírá Kratochvílová.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *