UniCredit Bank spustila na Facebooku od druhé poloviny května soutěžní aplikaci Ordinace doktora Banky. Celá jarní kampaň UniCredit Bank, která běží v České republice i na Slovensku, pracuje s tématem léčení bankovních neduhů. Proto i nově spuštěná aplikace využívá postav doktorů z televizních reklam a navazuje tak na ATL část reklamní kampaně.
Doktor Banka, kterého v ATL ztvárňuje Martin Stránský, v aplikaci diagnostikuje facebookový profil uživatelů a odlehčenou formou jim prezentuje výsledek. Návštěvníci tak zjistí, čím jsou výjimeční – jestli například vysokým počtem zalajkovaných stránek nebo třeba popularitou obsahu, který na Facebooku publikují.
V soutěžní části pak uživatelé plní úkoly, které se přímo týkají jejich vlastního facebookového profilu – přiřazují jména k profilovým fotkám přátel, odhadují, kolik fanoušků mají jejich oblíbené Facebook stránky, vzpomínají, kdy na síť nahráli některé ze svých fotek, a tipují autory facebookových statusů. V závislosti na rychlosti jsou pak za správnou odpověď odměněni určitým počtem bodů.
V závěru se může každý uživatel poměřit se svými přáteli – podívat se, jakou diagnózu od doktora Banky dostali, a kolik bodů se jim podařilo získat v kvízu. „Speciální aplikace pro sociální síť je propojena s kampaňovou microsite www.prejdusnadno.cz, kde klient získá podrobné informace, jak jednoduše přejít k UniCredit Bank,“ zdůrazňuje Jan Chvojka, ředitel marketingu a komunikace UniCredit Bank.
Aplikace byla vytvořena pro český a slovenský trh, kde aktuálně UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia působí. Mezi výherce bude po konci soutěže rozděleno 64 000 Kč, resp. 1 275 euro. Aplikaci hned v úvodu spuštění navštívilo více než 4000 uživatelů sociální sítě.