Reklama

Dr. Banka pomůže sloučit úvěry v UniCredit Bank

UniCredit Bank připravila na jaro novou marketingovou kampaň, která má za cíl oslovit klienty se zájmem o optimalizaci úvěrů i o další bankovní služby. Ti, kteří ctí své závazky a řádně a včas je splácí, získají až 18 měsíčních splátek nazpět jako odměnu.

Nabízené řešení aktuálně v Česku ani na Slovensku nemá obdoby, a kromě výhodných podmínek též podporuje dlouhodobé partnerství mezi bankou a klientem. Banka pro svůj reklamní spot zvolila lékařské prostředí.

„Doktor je všeobecně vnímán jako expert ve svém oboru, vzbuzuje důvěru a především přirozený respekt. Jsme experti v oblasti spotřebitelských a hypotečních úvěrů a stejně jako lékaři víme, co klienty nejvíce trápí. A máme pro ně unikátní řešení v podobě bankovních produktů a produktových benefitů,“ říká Jan Chvojka, ředitel marketingu a komunikace UniCredit Bank.

Dr. Banka_obr

Práce na reklamním spotu byla ojedinělá, protože banka společně s reklamní agenturou WMC Grey připravovala jak českou, tak i slovenskou mutaci. Nejednalo se však pouze o dabing do slovenského jazyka. Spot se natáčel za účasti českého Dr. Banky, Martina Stránského, i slovenského herce, Martina Mňahončáka. „Byl před námi nelehký úkol, protože reklama založená na nadsázce či dvojsmyslech nemusí být ve slovenštině totožná. Kreativní oddělení agentury WMC Grey v čele s Davidem Sudou se s tím však dobře popralo,“ dodává Jan Chvojka.

Banka startuje kampaň 24. března na TV NOVA, TV Prima, TV JOJ a přidružených kanálech daných mediálních skupin. Dále bude nasazena v outdooru a v onlinu. Reklamní spoty vznikaly pod taktovkou režiséra Daniela Růžičky. UniCredit Bank aktuálně nasazuje svého Experta na optimalizaci úvěrů na českém a zároveň slovenském trhu. Další marketingová komunikace s tímto kreativním konceptem Dr.Banky bude následovat.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!