Kampaň na minerální vodu Magnesia již podesáté podpoří udílení cen Českého lva. Opět je založena na úspěšném konceptu svižných a vtipných příběhů s držiteli Českých lvů. Ve spotech pro letošní rok se v hlavních rolích na obrazovkách objeví Jana Plodková a Hynek Čermák.
Jednotícím prvkem kampaně je odhalení toho, co se odehrává za oponou. Koncept agentury Arnold Milano v produkci Moloko film zrežíroval Karel Janák. K natáčení spotů uvedl: „koukal jsem se na své kolegy, kteří spoty točili každý rok. Vždy se střídali, pokaždé někdo jiný a já jsem jim pak tiše záviděl, protože mi to vždy přišlo velmi legrační a zajímavé. A teď konečně padla řada na mě, takže si to užívám.“
Celkem bylo vytvořeno 10 příběhů, přičemž první spoty byly odvysílány minulý týden. V jednotlivých spotech se objeví např. vášnivé tango Hynka Čermáka a Jany Plodkové, či odpověď na otázku, zda se nakonec Hynek odhodlá Janu políbit. Kampaň je zaměřená primárně na podporu spojení Magnesie a Českého lva. Zároveň ale podpoří i novou příchuť Magnesie RED – jahoda.