Reklama

Nová Magnesia Red vstoupila na český trh

Novinkou v sortimentu ochucených minerálních vod je Magnesia Red. Její uvedení na trh doprovází podlinková podpora, online kampaň a TV spot, který vznikal v malebném prostředí středních Čech na barokním zámku Skrýšov. Právě zde se chovu býků věnuje známý herec Karel Roden. magnesia_red

Býk je jedním z hrdinů nového TV spotu na ochucenou minerální vodu Magnesia Red, která je od září k dispozici na pultech všech obchodních řetězců v Čechách.

Realizace televizního spotu přinesla více produkčně náročných situací. „Pro natáčení jsme si zvolili býka unikátního plemena Dexter, které v Čechách jako první začal chovat Karel Roden. S býkem jsme pracovali 40 dní před tím, než se postavil před kameru,“ přibližuje Radka Soukupová, Group Brand Manager společnosti Karlovarské minerální vody.
TV kampaň doplní komunikace na internetu a také ve vybraných obchodních řetězcích.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *