Marketing mix

ORLEN Unipetrol začal ve své síti čerpacích stanic propagovat pouze značku ORLEN

Skupina ORLEN Unipetrol začala od začátku prosince letošního roku při svých marketingových a sponzoringových aktivitách používat pouze značku ORLEN. Změna v komunikaci souvisí s pokročilou fází rebrandingu, neboli procesu změny jména, ve které se nachází její síť čerpacích stanic v Česku.

Ta od roku 2019 nese označení ORLEN Benzina a je největším prodejcem pohonných hmot na zdejším trhu. „Většina našich čerpacích stanic na zdejším trhu je již přejmenována a na konci letošního roku ponese logo orla již 357 z celkového počtu 434 stanic. Proto je logické, že se již zaměříme pouze na podporu značky ORLEN,“ vysvětlil Zbigniew Leszczyński, člen představenstva skupiny ORLEN Unipetrol zodpovědný za maloobchodní aktivity, a dodal: „Rebranding na českém trhu je součástí mezinárodní unifikace sítě ORLEN, do které patří více než tři tisíce našich čerpacích stanic v sedmi evropských zemích.“

V Česku unifikace začala v roce 2019, kdy se na českém trhu začaly objevovat první čerpací stanice, na kterých zaujímala dominantní pozici značka ORLEN. Současně došlo ke změně označení celé sítě. K červenobílému koníkovi přibyl stejně barevný orel a síť dostala kombinované označení ORLEN Benzina. Pod tímto jménem se celá síť dále rozvíjela a veřejnost oslovovala nejen na čerpacích stanicích, ale také skrze silné mediální kampaně a jako partner významných kulturních, sportovních a společenských projektů. Po celou dobu se také postupně zvyšoval počet stanic, na kterých zastávalo logo ORLEN dominantní pozici. Během letošního roku tento doposud postupný proces proměny značky výrazně zrychlil.

„Nazrála doba k akceleraci a dokončení celého procesu. Společná značka ORLEN Benzina je české veřejnosti již dostatečně známá a zákazníky akceptovaná. Zná ji devět z deseti Čechů. Vedle faktu, že již téměř 80 procent stanic v naší síti nese označení ORLEN, jde o další signál, že se v následujícím období můžeme zaměřit již jen na podporu převládající značky ORLEN,“ konstatoval Zbigniew Leszczyński a dodal: „Do modernizace a rozvoje celé sítě jsme v posledních letech investovali desítky miliard korun a udělali z ní lídra českého trhu, který nabízí vysoce kvalitní paliva, široký rozsah občerstvení a nejmodernější služby. Tento trend se pod novou značkou ještě zintenzívní.“

„Naší strategií je nabízet produkty a služby s vysokou kvalitou. Zákazníci hodnotí naši značku jako moderní, inovativní, a s širokou, kvalitní, a přitom cenově příznivou, nabídkou,“ řekl Zbigniew Leszczyński, a uzavřel: „Připravujeme se také na budoucnost. Na českém trhu máme nejširší nabídku alternativních pohonů a energií a neustále rozvíjíme. Na 66 stanicích máme již 267 elektro dobíjecích bodů a budujeme také vodíkovou infrastrukturu. První dvě vodíkové stanice fungují v Praze na Barrandově a v Litvínově.“

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!