Reklama

Pilsner Urquell v nové kampani obdivuje poctivou práci nejlepších sládků

Pilsner Urquell přichází na začátku července s TV kampaní zaměřenou na vlastní kvality, které dávají plzeňskému pivu tuzemský i světový věhlas už od roku 1842.

V novém televizním spotu představuje některé z řady svých nejvýznamnějších sládků, kteří oddáni své profesi předávali po generace tajemství péče a tradiční receptury plzeňského piva svým následovníkům, aby uchránili jedinečný výrobní postup a tím i nezaměnitelnou chuť piva Pilsner Urquell. Díky nim můžeme ochutnat i dnes stejný a poctivě uvařený originál jako před téměř 173 lety, kdy vznikla jeho první várka.

Nová reklama klade důraz i na původní postup výroby plzeňského piva, charakteristický například přímým plynovým ohřevem v měděných varních nádobách. Vizuálně působivý spot s impozantními záběry přímého ohřevu plamenem vznikal pod taktovkou režiséra Romana Valenta a produkční společnosti Armada films. Reklamu natáčel štáb v průběhu dvou dní v prostorách ležáckých sklepů Plzeňského pivovaru a zahrál si v ní například i současný sládek Václav Berka mladší. Idea spotu je dílem agentury MUW Saatchi & Saatchi z Bratislavy.

pilsnerbig

„V jednom záběru, doslova v jednom zpomaleném okamžiku, můžeme zahlédnout vše, co projde hlavou těm, kteří ochutnají Pilsner Urquell a kteří znají slavnou historii plzeňského piva a unikátní metodu jeho výroby. Nic z toho by se dodnes nezachovalo bez poctivé práce našich sládků. Za všechny, ze kterých se časem staly legendy českého pivovarnictví, jsme v reklamě vzpomenuli alespoň některé,“ hodnotí reklamu Lukáš Novotný, brand manažer značky Pilsner Urquell.

K nezaměnitelným atributům vaření piva Pilsner Urquell patří již od počátků v roce 1842 trojí rmutování v měděných varnách s přímým ohřevem, který napomáhá rozvinout zlatou barvu a dává pivu vůni i chuť. Jeho vlastnosti doplňují pečlivě vybrané suroviny – žatecký poloraný červeňák, ten nejvybranější slad a měkká voda z vlastních studní.

Čtěte také