Marketing

Příprava na školní rok může být zábava

Albert nyní spouští sběratelskou kampaň, která vybaví školáky odměnami. Za body z nákupu mohou zákazníci získat třeba obrázkové encyklopedie nebo batohy, ze kterých si vyberou prvňáčci, teenageři i dospělí. Věrnostní kampaň potrvá do 8. října.

Od první srpnové středy běží v obchodech Albert nová věrnostní kampaň, která zákazníkům přípravy na nový rok ulehčí. Školáci mohou vybírat z různých druhů aktovek, batohů a encyklopedií věnovaných například přírodě, vesmíru či vynálezům.

„Těší nás, že našim zákazníkům a jejich nejbližším přinášíme inspiraci, jak trávit čas společně, a navíc se u toho i něco zajímavého dozvědět,“ říká Kateřina Harris, marketingová ředitelka obchodů Albert. „Po roce opět přinášíme oblíbenou kampaň s knížkami. V již pátém pokračování Dětské knihovničky jsme si připravili encyklopedie pro děti i teenagery. Ty letos navíc doplníme i aktovkami a batohy pro menší i větší školáky, ale i pro dospělé,“ doplňuje.

Princip kampaně je jednoduchý, tak jak jsou na něj zákazníci Alberta již zvyklí. Za každých 200 korun nákupu získají zákazníci Alberta jeden bod v podobě nálepky do sběratelské kartičky. Pokud nákup navíc zaplatí partnerskou kartou Mastercard, obdrží ještě jeden bod navíc. Dva body navíc získají zákazníci při platbě na samoobslužné pokladně. Kartičku s nasbíranými deseti body pak mohou proměnit za slevu ve výši až 82 procent na vybranou aktovku, či batoh, nebo libovolnou encyklopedii za zvýhodněnou cenu 69,90 korun.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!