banner_left
Komunikace

Albert chce být partnerem a pomocníkem při výběru kvalitních potravin

Nová marketingová komunikace značky rozvíjí motto „Stojí za to jíst lépe“, kterou Albert představil na začátku minulého roku. Kampaň „Záleží nám na tom, abyste jedli lépe“ se během prázdnin objevila v prodejnách, televizi, na internetu i sociálních sítích.

Nová kampaň je obsahově i vizuálně založená na společném dialogu zákazníka s Albertem. Albert se zákazníků ptá, co chápou pod slovy „jíst lépe“ a přináší jim řešení. „Ať zákazníci hledají lehké jídlo v pracovním shonu, chtějí si vychutnat křupavý chléb nebo česká rajčata, jíst zdravě či připravit pohoštění pro celou rodinu, nám na jejich přáních záleží,“ doplňuje Kateřina Harris a uzavírá: „Chceme našim zákazníkům ulehčit každý den, přinést inspiraci a nápady, ukázat, že jídlo může být radost i odměna, kterou si zaslouží.“


Kampaň, kterou Albert připravil ve spolupráci s agenturou VCCP Prague, se objevila v televizi, v prodejnách, na internetu i sociálních sítích. Televizní spoty mají za cíl zákazníkům ukázat inspirativní směr, kterým se Albert před rokem a půl vydal, a který chce dále rozvíjet. Tyto imageové spoty jsou doplněné také o kratší variantu zaměřenou na nabídku konkrétních produktů tak, jak jsou lidé zvyklí.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *