Reklama

Raiffeisen stavební spořitelna vyráží na roadshow, v kamionu veze trendy bydlení

Designovou inspiraci, chytré technologie i nejnovější úsporná a ekologická řešení do domácnosti představí Raiffeisen stavební spořitelna během roadshow „Vezeme vám lepší bydlení“. Trendy moderního bydlení ukáže ve speciálním kamionu, s nímž během sedmi týdnů projede dvacítku měst České republiky.

Unikátně vybavený kamion RSTS přiveze lidem do regionů ukázku ideálně zařízené kuchyně, koupelny i obývacího pokoje. Nebudou chybět ani nejnovější designové proudy, technologie pro úspornější, ekologičtější a inteligentní domácnost. Lidé se na náměstích a před obchodními domy seznámí také s filozofií Feng Shui, podle které interiér kamionu navrhla architekta Tania Morrison.

„V době, kdy se celá řada aktivit odehrává převážně online, se chceme potkat s lidmi v regionech pro změnu osobně. Ve spolupráci s našimi partnery jim uceleně představíme aktuální trendy v bydlení, pomůžeme se v nich zorientovat a zároveň jim připravíme zábavný rodinný program,“ vysvětluje Lukáš Kopecký, šéf marketingu Raiffeisen stavební spořitelny a dodává: „Kromě inspirace a praktických tipů na vybavení domácnosti samozřejmě zájemcům poradíme i s možnostmi financování rekonstrukcí, ať už s našimi úvěry nebo aktuálně běžícími dotačními programy.“

RSTS_Kamion_den

Roadshow startuje 26. dubna v Trutnově, následně během dvoudenních zastávek navštíví dvacet českých i moravských měst a zakončena bude 10. června v Příbrami. Pro návštěvníky je připraven bohatý doprovodný program včetně velké soutěže o rekonstrukce za 300 tisíc korun od společností Siko a Oresi, nebo soutěže pro děti o nejlepší návrh ekologického domu.

Roadshow podpoří komunikace v síti rádiových stanic Blaník a Hitrádia, inzerce v regionálních titulech, online reklama, komunikace na Facebooku, na serverech TN.cz, Living.cz a ve vlastní obchodní síti. Akci produkčně zajišťuje agentura Saatchi & Saatchi, mediální podporu na místě regionální stanice skupiny Media Bohemia. Autorem kreativního návrhu je Scandal Media Group, o nákup médií se postarala ZenithOptimedia a o PR podporu AMI Communications.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *