Public relations

Agentura Weber Shandwick nově spolupracuje se společností Intersnack

Společnost Intersnack, která působí na trhu slaných pochutin a snacků, zahájila spolupráci s PR agenturou Weber Shandwick. Cílem nového partnerství je podporovat povědomí a goodwill značek Intersnacku v České republice.

Spolupráce odstartovala již v únoru tohoto roku. Značky koncernu Intersnack tak rozšiřují portfolio klientů agentury Weber Shandwick v oblasti FMCG.

“Agenturu Weber Shandwick jsme si vybrali jako strategického partnera na podporu našich klíčových značek jako jsou Bohemia, Chio a POM-BÄR. Přesvědčily nás zejména úspěšné FMCG projekty Weber Shandwick posledních let,” říká Michal Riegel, marketingový ředitel společnosti Intersnack a.s.

Intersnack patří do mezinárodní sítě Intersnack Group s hlavním sídlem v Düsseldorfu. Do jejího portfolia patří různé výrobky jako bramborové lupínky a snacky, křupky, oříšky, slané pečivo, ale také tortilly. Sílu skupiny potvrzují značky jako Bohemia, Chio, POM-BÄR nebo Canto. Intersnack při výrobě svých produktů klade velký důraz na vysokou kvalitu, co se týče surovin i výsledného výrobku. Společnost v ČR funguje od roku 1993 a působí již ve více než 70 zemích. Značka Bohemia je na trhu již od roku 1982.

“Těší mne navázaní spolupráce se společností Intersnack, neboť jejich produkty jsou na českém trhu synonymem určité kategorie výrobků, které nás obklopují v každodenním životě. Výrobky Bohemia se navíc již podruhé zařadily mezi produkty oceněné pečetí kvality Suberbrands, což je pro nás závazek, ale zároveň velká motivace,” dodal Vitězslav Horák, Managing Director Weber Shandwick.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!